Pozycjonowanie

Czego się dowiesz? Czym jest skuteczne i profesjonalne pozycjonowanie w Internecie strony WWW firm i sklepów. Ile kosztuje pozycjonowanie strony? Czym jest wypozycjonowanie strony? Czym jest pozycjonowanie organiczne, lokalne? Pozycja strony w internecie w Google. Agencja SEO, Firma Pozycjonująca, Oferta.

Pozycjonowanie stron internetowych ma na celu uzyskanie wysokich pozycji stron www w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki internetowej, np. Google. Dzięki temu wysoko pozycjonowane strony mogą trafiać do większej liczby użytkowników internetowych, w tym do potencjalnych klientów.

Strony internetowe zajmujące wysokie pozycje w wyszukiwarce internetowej docierają do dużej grupy zainteresowanych, co przekłada się na skuteczne budowanie popularności marki oraz pozytywnie wpływa na wzrost sprzedaży oferowanych produktów, bądź usług. Pozycjonowanie stron internetowych to złożony proces, na który składa się między innymi:

Na pozycjonowanie w Google, wpływa bardzo wiele czynników, takich jak:

Jedną z najlepszych metod na uzyskanie wysokiej pozycji i widoczności, a także zwiększenie ruchu na stronie jest promocja w Google. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) to szereg działań marketingowych, których celem jest osiągnięcie wysokich pozycji na określone słowa kluczowe w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki internetowej, w tym przede wszystkim Google. Jedną z nazw pozycjonowania jest SEO (ang. Search Engine Optimization), czyli proces optymalizowania witryny pod wyszukiwarki.

Reklama w wyszukiwarce internetowej Google daje wiele możliwości. Każdego miesiąca miliony internautów korzysta z wyszukiwarek, z czego aż 97% z nich to użytkownicy Google. Jeśli więc Twoja strona internetowa wymaga odpowiedniej promocji, warto zapoznać się z ofertą firmy HXL. Profesjonalne pozycjonowanie sprawi, że Twoja witryna będzie w końcu widoczna w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu wzrośnie liczba odwiedzin. Natomiast większe zainteresowanie spowoduje gwałtowny wzrost sprzedaży. Zadbaj o to, aby potencjalni klienci z łatwością odnaleźli stronę internetową Twojej firmy i zapytaj o bezpłatną ofertę SEO.

Oferta usług firmy HXL obejmuje:

Efekty pozycjonowania stron internetowych

Proces, jakim jest pozycjonowanie strony w Google (SEO) to działanie długofalowe, które składa się na wiele etapów. Prace podzielić można na on-page, czyli wykonywane na samej stronie, a także poza nią tzw. off-page.

Specjaliści z firmy HXL każdy z wykonywanych projektów SEO traktują indywidualnie. Takie podejście pozwala na uzyskanie satysfakcjonujących wyników w krótkim czasie. Zasięg strony zwiększa się również dzięki wdrażaniu niezawodnych metod oraz cyklicznym i starannym pracom specjalistów SEO.

Jakie są natomiast efekty pozycjonowania strony www?

wzrost widoczności w Google na pozycjonowane wyrażenia kluczowe
zwiększenie zainteresowania produktami i usługami
większy prestiż w danej branży
większa rozpoznawalność marki
większą ilość zapytań ze strony www
większa sprzedaż produktów lub usług
wzrost wartościowego ruchu na stronie www
budowanie przewagi konkurencyjnej

Działania, które mają strategiczne, a więc i najważniejsze znaczenie w pozycjonowaniu stron internetowych to m.in.:

Na czym polega pozycjonowanie w Google?

Głównym zadaniem pozycjonowania jest poprawienie pozycji stron internetowych, tak, aby stały się one bardziej widoczne dla internautów – potencjalnych klientów. Do znalezienia witryny www warto użyć obecnie najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie – Google.

Wyszukiwarka internetowa

Google to najszybsza i najłatwiejsza w obsłudze wyszukiwarka internetowa, która umożliwia znalezienie konkretnych informacji, produktów oraz usług poprzez wpisanie kluczowych słów. Ponad 90% polskich internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google. Stanowią oni również grupę potencjalnych klientów przede wszystkim dla firm, które pozycjonujemy.

Wyniki wyszukiwania Google - SERP

Wyniki wyszukiwania prezentowane przez wyszukiwarkę internetową to SERP (Search Engine Results Page). Google na każde wpisane hasło reaguje, wyświetlając listę stron – SERP’ów – odpowiadających kluczowej frazie. Wyróżnia się dwa typy wyników:

Wyniki organiczne (naturalne)

Są to wyniki, które Google przyjęło za najbardziej celne i uniwersalne dla wpisanego wyrażenia. Znajdują się one na pierwszej stronie i jest ich zazwyczaj dziesięć. Zazwyczaj, ponieważ pojawiają się już wyniki w mniejszej ilości jak i większej - uzupełnione np. o tak zwane wyniki hybrydowe (połączenie wyniku naturalnego z Mapą Google). Są to witryny pozycjonowane.

Linki sponsorowane (linki płatne)

Można je poznać po ikonie/napisie "Reklama". Widnieją nad wynikami naturalnymi, a także na samym dole strony, pod wynikami. Linki sponsorowane są płatną reklamą tekstową, za którą odpowiada usługa linków sponsorowanych Google Ads

Wyniki organiczne i płatne linki sponsorowane to jednak nie wszystko. W Google prezentowanych jest kilkadziesiąt różnych typów wyników, w tym m.in. obrazy, mapy, filmy z YouTube. Google stale optymalizuje jakość wyników wyszukiwania (SERP-ów), dążąc do spełnienia oczekiwań i wymagań internetowych użytkowników.

Ustalanie rankingu stron przez Google

Strony internetowe pojawiające się po wpisaniu frazy kluczowej przez internautę wyświetlane są w nie przypadkowej kolejności. To algorytm wyszukiwarki Google odpowiedzialny jest za pozycje danej strony www w wynikach wyszukiwania. Uwzględnia on ponad 200 specyficznych czynników. Głównym celem algorytmu jest przedstawianie takich stron internetowych, które w największym stopniu spełniają potrzeby użytkownika i pomagają znaleźć porządane informacje. Internauci korzystają z wyszukiwarki Google w celu:

Poza tym algorytm Google bazuje także na innych czynnikach. Znaczenie ma renoma firmy, wiek domeny, jakość treści widniejących na stronie, a także ilość wartościowych linków zewnętrznych kierujących do strony. Jednak dokładne działanie algorytmu nie jest do końca określone. Google udostępnia jedynie sugestie, nazywane podstawami SEO, dotyczące tworzenia stron zgodnych z zasadami wyszukiwarki. Brak szczegółowych informacji sprawia, że uzyskanie najwyższej pozycji w rankingu stron www jest dużo bardziej skomplikowane.

Dlaczego pozycjonowanie stron jest takie ważne?

Każdego roku, usługa SEO, czyli pozycjonowanie stron internetowych ma coraz większe znaczenie w działaniach marketingowych zarówno dużych, jak i małych firm. Zalet korzystania z profesjonalnej obsługi pozycjonowania w wyszukiwarce Google jest naprawdę wiele. Wśród powodów popularności usługi SEO, wyróżnia się przede wszystkim:

Poniższe pytania, uświadamiają, jaki potencjał skrywa pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google. Oto one:

Podaje się, że w samym tylko roku 2018 internauci wpisali niemal 4 biliony zapytań. To prawie dwa razy więcej niż w roku 2016. To niepodważalny dowód na to, że Google pomaga użytkownikom na zrealizowanie rozmaitych potrzeb, w tym kupno produktu, czy skorzystanie z danej usługi. To również główne źródło informacji z różnorodnych dziedzin.
100

Dlatego tak ważne jest, aby Twoja strona internetowa była odpowiednio pozycjonowana i zajmowała jak najwyższe miejsce w wynikach wyszukiwania na frazy kluczowe powiązane z prowadzoną działalnością. Potencjalni klienci mogą trafić na Twoją stronę właśnie bowiem poprzez pozycjonowane i prawidłowo dobrane słowa kluczowe.

Przyszłość wszystkich przedsiębiorstw działających na rynku opiera się na skutecznym pozycjonowaniu stron w wyszukiwarce Google. Znajdując się poza czołowymi wynikami wyszukiwanych nazw produktów lub usług można spodziewać się znacznego spadku przychodów. Optymalizowanie strony, pozycjonowanie oraz tworzenie silnej i godnej zaufania marki na rynku to działania wymagające nie tylko czasu, ale i dużych nakładów pracy, której podejmują się specjalistyczne firmy. Dlatego warto już na samym początku funkcjonowania przedsiębiorstwa zadbać o stworzenie, optymalizację oraz pozycjonowanie strony internetowej, aby jak najszybciej dogonić konkurencję, która zdążyła dostrzec potencjał w usłudze SEO i rozwinąć swój biznes.

Pozycjonowanie w Google, a odwiedziny użytkowników

Celem pozycjonowania strony www w wyszukiwarce Google jest osiągnięcie wysokiej pozycji, mieszczącej się w top 10. W efekcie witryna staje się bardziej widoczna w naturalnych wynikach wyszukiwania na kluczowe frazy nawiązujące do treści strony. Ilość odwiedzin strony zależy od dwóch celementów:

Jak dowodzą statystki, witryna www zajmująca pierwsze miejsce na daną frazę pozyskuje niemal 30% całego ruchu organicznego, co wynika z jego popularności.

Jakie korzyści niesie ze sobą skuteczne pozycjonowanie strony internetowej w Google?

Na marketing internetowy składa się wiele działań, lecz dla przedsiębiorstw funkcjonujących lokalnie lub globalnie priorytetowe jest skuteczne pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google. Ogrom korzyści wynikających z profesjonalnej usługi SEO sprawia, że promocja serwisów www stała się dla właścicieli internetowych biznesów niezbędna.

Strona internetowa widoczna dla potencjalnych klientów

Pozycjonowanie stron inernetowych w wyszukiwarce Google to odpowiedź na potrzeby użytkowników. Stosowana forma reklamy ma na celu zachęcić inernaute do świadomego wybrania danej witryny, aby zapoznać się z jej ofertą. W rzeczywistości frazy kluczowe nawiązujące do Twojego biznesu wpisywane są przez samego użytkownika, który z łatwością trafia na stronę, stając się potencjalnym klientem. Taki scenariusz ma miejsce, gdy Twoja witryna www zajmuje jedno z czołowych miejsc, wyprzedzając konkurencyjne strony.

Nieograniczony zasięg

Obecnie ponad połowa światowej populacji ma dostęp do Internetu. Z Google korzysta 92% polskich użytkowników, którzy łączą się z wyszukiwarką poprzez laptopy, komputery stacjonarne, tablety i smartfony. Usługa SEO sprawia, że witryna internetowa Twojej firmy wyświetla się zawszw w odpowiednim miejscu.

Przodowanie

Przyszłość w zakresie reklamy online jest bezpośrednio związana z pozycjonowaniem strony firmowej. Optymalizacji SEO pod wyszukiwarkę, jaką jest Google, wymaga każda witryna www. Skorzystanie z pomocy specjalistów to doskonała szansa na zyskanie przewagi nad konkurencją, a także wzmocnienie renomy swojej firmy.

Rozwój firmy

Pozycjonowanie strony internetowej pozwala trafić do większego grona potencjalnych klientów, co w rezultacie generuje zwiększenie dochodów. Dodatkowo, pojawienie się większej ilości odbiorców daje więcej możliwości, a co za tym idzie, zwiększenie oferty usług lub produktów.

Grupa odbiorców

Dzięki temu, że Google udostępnia takie narzędzia, jak Keyword Planner możliwe jest przeglądanie i weryfikowanie kombinacji słów kluczowowych, wpisywanych przez potencjalną grupę odbiorców. Uzyskanie takich danych pozwala na sprostanie potrzebom potencjalnych klientów poprzez odpowiednie dopasowanie fraz odnoszących się do oferty przedstawianej przez firmę.

Budowanie wizerunku firmy

Korzystanie z usługi pozycjonowania oznacza dbałość o wizerunek firmy. Wysokiej jakości treści prezentowane na stronie wskazują, że działalność prowadzona jest z wielkim zaangażowaniem, a przede wszystkim niezaprzeczalnym profesjonalizmem. Poza tym wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania w Google powodują, że wzrasta zaufanie klientów do firmy oraz prestiż marki.

Długofalowe rezultaty

Opracowanie skutecznej strategii, optymalizacja strony, czy uzyskanie zaufania w wyszukiwarce Google jest czasochłonne. Zwiększony ruch na stronie zauważyć można dopiero po kilku tygodniach pracy. Jednak wypracowane efekty nie ulegają zapomnieniu tak szybko i długo pozwalają utrzymać satysfakcjonującą pozycję.

Opłacalna inwestycja

Mimo, że usługa SEO nie należy do najtańszej formy promocji firmy, to przynosi najlepsze efekty. Porównując ceny reklam w powszechnych mediach, jak telewizja, czy gazety, ze zwrotem z inwestycji w pozycjonowanie strony internetowej, wniosek nasuwa się jeden. Poza tym firma HXL oferuje bezpłatne przygotowanie wyceny.

Jakie strony potrzebują pozycjonowania?

Usługa pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarce Google jest przeznaczona do każdej witryny www i branży. Pozycjonować można:

Pozycjonowanie stron uwzględniać może:

Czy warto podjąć współpracę z agencją SEO?

Pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce Google to skomplikowany proces, wymagający specjalistycznej wiedzy z m.in. technicznej optymalizacji stron, czy tworzenia atrakcyjnych treści. Content musi być na tyle unikatowy i dobry, aby w naturalny sposób pozyskiwał linki przychodzące, pozwalające na skuteczne pozycjonowanie.

Podjęcie współpracy z profesjonalną Agencją SEO to zaoszczędzenie ogromnej ilości czasu, a także uzyskanie wysokiej jakości usług pozycjonowania, polegających na:

Proces pozycjonowania w firmie HXL

HXL to firma zatrudniająca doświadczonych ekspertów w branży marketingu internetowego, którzy opracowali skuteczny system promocji stron internetowych w wyszukiwarkach, takich jak np. Google. Wielopłaszczyznowość działań procesu profesjonalnego pozycjonowania stron w Google wymaga idndywidualnego podejścia zarówno do opracowywanego planu, jak i realizacji projektu. Działania związane z pozycjonowaniem stron dzielą się na grupy:

komputer_laptop_pisanie

Działania on-site (on-page)

To czynności optymalizacyjne, które wykonuje się bezpośrednio na stronie. Wpływają na jej wygląd witryny, sposób użytkowania oraz jakość kodu źródłowego. Zakres tych prac obejmuje:

praca_na_komputerze

Działania off-site (off-page)

To czynności, które wykonuje się poza stroną internetową. Mają wpływ na pozycję oraz widoczność strony w wyszukiwarce Google. Zakresy tych prac obejmuje:

Analityka internetowa – to czynności polegające na analizie danych użytkowników stron internetowych. Prace te pozwalają wyciągnąć sensowne wnioski dotyczące wdrożenia kolejnych działań lub zmian optymalizacyjnych, a także kierunku rozwoju witryny. Do analityki internetowej wykorzystuje się takie narzędzia Google, jak m.in. Google Analytics i Google Search Console.

Usługa pozycjonowania oferowana przez firmę HXL to proces uwzględniający tylko i wyłącznie takie działania, które pozwalają na skuteczną promocję stron internetowych.

Pozycjonowanie - Audyt SEO i optymalizacja strony internetowej

Kompleksowa usługa SEO to przede wszystkim znajdowanie i likwidowanie słabych stron określonych witryn internetowych. To także planowanie i nanoszenie poprawek, które pozytywnie wpływają na pozycję strony, jej zasięg i widoczność dla użytkowników. Jednak przed rozpoczęciem prac, jedną z najistotniejszych kwestii jest przeprowadzanie analizy technicznej strony internetowej pod kątem ponad 200 unikalnych wskazówek, które dyktuje algorytm Google. Kolejne prace optymalizacyjne skupiają się na indywidualnych potrzebach serwisu. Realizuje się w odpowiedniej kolejności, tak, aby przyniosły oczekiwane rezultaty.

Przy współpracy z naszymi klientami realizujemy wspólnie m.in. następujące analizy oraz zaawansowane technicznie działania pozycjonerskie i programistyczne:

Audyty pozycjonowania stron obejmują również analizę pod kątem stosowania technik niezgodnych z wytycznymi Google, w tym:

Umieszczanie wartościowych treści na stronie

Teksty publikowane na stronach internetowych podlegają skrupulatnej analizie, ponieważ stanowią jeden z najważniejszych czynników, wpływający na miejsce w rankingu pozycjonowanej strony. To dlatego, że wyszukiwarka Google jest wyszukiwarką tekstową, więc merytoryczne treści, które odpowiadają potrzebom internautów mają ogromne znaczenie.

Cenną wskazówką dla Wembasterów jest tworzenie treści bogatych w słowa kluczowe. Ponadto strona powinna wyróżniać się przejrzystością. Warto zwrócić również uwagę na:

Publikacja linków – link building

Usługa SEO, oferowana przez Naszą firmę HXL, obejmuje również zdobywanie linków zewnętrznych, które wspomagają pozycjonowanie strony internetowej, a także zwiększą popularność witryny.

Pojęcie link building oznacza pozyskiwanie wartościowych linków kierujących bezpośrednio do określonej witryny internetowej. Zdobywanie takich odnośników to jeden z trudniejszych etapów SEO, ale jednocześnie bardzo istotny. Dzięki publikacji linków możliwe jest przeprowadzanie działań promocyjnych na zewnętrznych serwisach. Niezwykle ważna jest staranność w doborze wartościowych stron www, w których zostają opublikowane informacje dotyczące oferty przedsiębiorstwa, a nawet lokalizacji. Tylko odpowiednie linki zewnętrzne skutecznie wpłyną na widoczność strony internetowej w wyszukiwarce Google oraz promocję marki.

Prace związane z link building obejmują także dokonywanie analizy obecnego profilu linkowego oraz analizę profili linkowych firm konkurencyjnych. Dokonywana analiza uzwględnia następujące elementy:

Uzyskane informacje usprawniają realizację skutecznego planu pozycjonowania strony oraz linkowania witryny.

Kontrolowanie efektów i raportowanie

Na widoczność wytryny w wyszukiwaniach wyszukiwarki Google wpływa wiele działań SEO polegających na stałej optymalizacji. Ważne jest również regularne monitorowanie efektów prac nad poprawą widoczności wytryny www i raportowanie wyników.

Do cyklicznych obserwacji specjaliści wykorzystują zarówno autorskie narzędzia, jak i te oferowane przez Google, np. Google Search Console oraz Google Analytics.

Profesjonalne doradztwo w zakresie pozycjonowania stron internetowych

Na sukces współpracy składa się kilka istotnych elementów. Jako firma z wieloletnim doświadczeniem w pozycjonowaniu stron internetowych nie tylko dokonujemy optymalizacji witryn www, ale także staramy się zachęcić klientów do poznania i zrozumienia działania wyszukiwarki Google oraz wprowadzania cyklicznych zmian, oddziałujących na osiągane wyniki. Poza tym Nasi eksperci oferują profesjonalne doradztwo w takich sprawach jak:

Wybór najlepszych rozwiązań, często jest problematyczny, szczególnie, jeśli dana dziedzina jest dla Nas obca. Dlatego firma HXL pomaga klientom podejmować najbardziej korzystne decyzje, prowadzące do osiągania zamierzonych rezultatów.

Cykliczne analizy, optymalizacje, rekomendacje

Aby strona internetowa klienta znajdowała się wysoko w rankingu Google i wyróżniała się na tle konkurencji eksperci z firmy HXL systematycznie śledzą trendy oraz wprowadzają modyfikacje optymalizacyjne.

Celem funkcjonowania każdej wyszukiwarki, w tym wyszukiwarki Google, jest dostarczanie internautom jak najbardziej triafionych wyników odpowiadających ich potrzebom. Jest to też główny powód stałych zmian zachodzących w algorytmach wyszukiwarek. Google każdego roku przechodzi kilkanaście tysięcy testów, skutkujących wprowadzeniem setki zmian, które wpływają na jakość zwracanych wyników wyszukiwania.

Ilość dokonywanych modyfikacji sprawia, że zespół HXL zajmujący się pozycjonowaniem stron internetowych musi dokonywać bieżących korekt na stronie, jak i poza nią, jednocześnie interesować się nowościami w branży, dokonywać cyklicznych analiz oraz testów optymalizacyjnych. Są to czynności pracochłonne, wymagające skupienia i skrupulatności. Jednakże odpowiedno przeprowadzone działania owocują zdobyciem i utrzymywaniem wysokich pozycji w rankingu Google.

Bezpłatna wycena/konsultacja



    Udowodnij, że jesteś Człowiekiem, wybierając samolot.

    HXL Sp. z o.o.

    Plac Solny 15

    50-062 Wrocław

    (+48) 781 169 509